måndag 11 juni 2012

Sommaravslutning 18/6!

Som vanligt har vi sommaravslutning hemma hos Jonna som bor ca 2 mil norr om Örebro. Vi hoppas på sol och vackert väder så vi kan sitta ute och sticka:)

Det är (som vanligt) knytis som gäller, skriv i kommentarerna vad du vill ta med.

Jag tror att det finns ett annat inlägg om sommaravslutningen som jag i nuläget inte hittar så ni som skrivit något om vad ni vill ta med där kan väl göra det igen här.

Samåkning arrangeras lämpligen också i kommentarerna, släng in en mejladress så får den som behöver en vägbeskrivning.

Jag fixar kaffe, te och nån kall dryck!

Det som tas med är nu alltså.

Ost och marmelad: Emelie
Skinka: Lisa
Bröd och grönsakspålägg: Emilia
Macroner eller annat sött: Emma
Melon och jordgubbar: Ida
Knäckebröd och nån röra: Kristina
Scones och kanske nåt sött: Suzanne


15 kommentarer:

  1. Jag tar ost och marmelad!
    Åker gärna med någon från vasatorget eller stationen, men kan också ta bil om det behövs.
    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Ved trevligt. Då tar jag med någon slags lyxig skinka! Vi har med största säkerhet full bil (man och barn). Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag kan tyvärr inte komma! Hoppas ni får en trevlig dag! /Amanda

    SvaraRadera
  4. Jag kan ta med bröd och grönsakspålägg! Jag åker med Petra!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer tyvärr inte är bortrest, kommer dock sakna det goda som brukar dukas upp och det trevliga sällskapet såklart:-)Ha en skön sommar allihopa!

    SvaraRadera
  6. Jag tar med Macroner eller något annat sött!! har bil så Emelie o någon fler kan åka med mig. bor i centrala örebro.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    jag¨åker gärna med dig emma isf, kan gå dit det är enklast för dig. Jag tar melon och jordgubbar.
    /ida

    SvaraRadera
  8. Ja, vad ska jag hitta på att ta med då? Tunnbröd/knäckebröd kan jag baka. Lite surdegsbröd oxå. Nåt mer pålägg/någon röra.
    Jag kan ha bil, eller åka med. Vilket som.
    /Kristina

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag kommer också och tar med mig en kompis från Holland och Ebba. Bilen är därmed desvärre full och dessutom stannar vi nog inte hela kvällen för Ebba brukar lägga sig vid kl. 20. Jag tänkte baka scones och om jag hinner något söt. Jonna, kan du mejla mig en vägbeskrivning tack?

    SvaraRadera
  10. Suzanne: Jag har skickat, blev osäker på om det är rätt mejladress, om inte så mejla mig på jonna.k.andersson@gmail.com så skickar jag igen.

    SvaraRadera
  11. Hallå där, jag försökte kommentera från min iphone, men det gick tydligen inte. Suzanne, kan inte du hålla dig till sconesen så bakar jag en maffig chokladkaka? :)

    Jag har bil och måste ändå åka till stan, så jag skjutsar gärna. Kanske Petra, Emilia och Kristina? Känns onödigt att ta för många bilar....

    SvaraRadera
  12. Jag åker gärna med någon om det finns plats, annars kan jag ta egen bil men i så fall skulle jag behöva en vägbeskrivning till millammilla@hotmail.com. Men vad ska jag ta med månntro, listan ser ganska komplett ut redan.... Jag hade tänkt laga ett slags pålägg imorrn så jag tar med det om det blir gott. Annars får det bli småkakor. Eller har någon annan något tips på vad som saknas? / Camilla

    SvaraRadera
  13. Emmelie 2 kommer inte.

    SvaraRadera
  14. Åker ida och Emelie (memmels morot) med mig? Maila på emma_b_k@hotmail.com eller ring om ni har mitt nr.behöver också vägbeskrivning. Får ej in fler pga barnstolar.

    SvaraRadera
  15. Har inte hört något från Ida. har ngn hennes nr och kan meddela mig? hämtar upp Petra vid usö 17.30.

    SvaraRadera