söndag 4 juli 2010

Sydag

Jag börjar säga att ni får rätta mig om jag minns fel på datum och platser etc. Lägg en kommentar isf så ändrar jag i inlägget.

De av oss som även gillar att sy tänkte oss en repris på sydagen vi hade hemma hos malin förra månaden. Den här gången tänkte vi vara hos Ida och det blir på torsdag vid fem. Det enda jag vet är att hon bor på söder så en mer exakt vägbeskrivning kanske kan fås i en kommentar. Medtag syprojekt och utrustning. Hur sa vi med mat?

Som sagt, osäker info, så rätta mig om jag minns fel!

5 kommentarer:

  1. Jag minns inte så mycket mer än att vi sa på torsdag - jag kommer :)

    SvaraRadera
  2. Hehe hon bor på Kungsgatan :) Hoppas ni får trevligt. Hör och häpna, jag har faktiskt sytt en gardin i veckan. Väldigt avancerat :)

    SvaraRadera
  3. Vet ni vad mitt verifieringsord blev... Symeter! :)

    SvaraRadera
  4. jag bor på söder, inte norr :)

    kl 5 på torsdag, adressen kommer i mailen på facebook....

    /ida

    SvaraRadera
  5. Okej, jag visste att något var fel:) Vi kan väl ta det på facebook fortsättningsvis, om någon som vill med inte är med i den tråden så kan ni väl mejla mig jonna.k.andersson@gmail.com så skickar jag vidare infon. Lättare att hålla koll där. Ses:)

    SvaraRadera